Endagsture

Juletur til København

Tag med Skelund Turistbusser på endags juletur til København. Vi kører følgende dage: 8. december 2017 Opsamlingssteder: Kl. 6.00 Skelund Midtpunkt Kl. 6.15 Hadsund v/Rutebil kl. 6.35 Mariager v/Havnen kl. 6.55 Hobro v/Rutebil Kl. 7.25 Randers v/Skyline Arena Der vil

Shoppingtur til Designer Outlet Neumünster

Ta´ med til Nordtysklands største indkøbscenter, Designer Outlet Neumünster samt grænsehandel hos Fleggaard. Opsamlingssteder: Kl. 6.00 Skelund Midtpunkt Kl. 6.15 Hadsund v/Rutebil kl. 6.35 Mariager v/Havnen kl. 6.55 Hobro v/Rutebil Kl. 7.25 Randers v/ Skyline Arena Når vi har samlet

Endagstur til Læsø

Vi har tilrettelagt en uforglemmelig endagstur til Læsø, som er en af Danmarks mest spændende øer. Det lille øsamfund, midt ude i Kattegat, har en levende og spændende natur og mange velbevarede tanghuse, som ikke findes andre steder i Danmark

Julemarked i Tønder

Endags tur til Fleggaard og Julemarked i Tønder Opsamlingssteder: Kl. 6.00 Skelund Midtpunkt Kl. 6.15 Hadsund v/rutebilstation kl. 6.35 Mariager v/Havnen kl. 6.55 Hobro v/rutebilstation Kl. 7.25 Randers v/ Skyline Arena Når vi har samlet alle op, vil der blive

Ree Park – Ebeltoft Safari

Vi kører over Glensturp sø og får morgenkaffe og rundstykker og en “lille en” til dem der skulle have lyst. Efter denne luksus morgenmad kører vi videre til Ree Park Safari. Når vi kommer frem til parken, vil der være

Fur – Limfjordens smukkeste ø

Nyd en skøn sommerdag på denne hyggelige og smukke Limfjordsø Fur. Ad naturskønne ruter køres der til færgen i Branden på Salling, hvorfra du skal sejle til Fur. Turen begynder på øens spisested Fur Færgekro, der ligger med udsigt over

Elmuseet i Tange

Vi køre fra hjemegnen kl. 12.00, hvorefter turen går mod Tangeværket og Elmuseet ved Bjerringbro. Når vi kommer til museet er der tid til at se de forskellige udstillinger og tage en af de største danske vandkraftværker i nærmere øjesyn.

Jesperhus blomsterpark

Afgang kl. 9.00 fra hjemegnen. Når vi er færdig med at samle op, får vi morgenkaffe, som vi nyder undervejs til Jesperhus. Vi køre til parken, hvor der venter en frokostbuffet i Junglecafeen. Dertil vil der være fri øl &

Rømø-Sylt

Sylt

Afgang fra hjemegnen kl. 7.30 Efter opsamling kører vi mod Rømø, undervejs får vi vores morgenkaffe med rundstykke. Når vi ankommer til Rømø skal vi med færgen 12.25. Mens vi sejler den hyggelige tur, vil der blive serveret ribbensteg med

Silkeborg Aqua

silkeborg-aqua

Afgang fra hjemegnen kl. 8.30 Efter opsamling kører vi mod Silkeborg Aqua, undervejs får vi vores morgenkaffe med rundstykke. Når vi ankommer til parken kommer der en guide og fortæller om parken og dyrene. Derefter skal man på egen hånd